![]() |
Downloaded Ps2 iso/file problem
Hallo! Im nicht sehr gut Deutsch sprechen, so entschuldigen Sie mich. Ich frage mich, wie Sie die einzelnen Dateien, die ich aus dem ROM-freaks.net heruntergeladen kombinieren
I cant scheinen einen Weg, um es auf einem Emulator zu spielen. I used a translator so if it doesnt make sense here's the thing in english: Hello! Im not very good speaking german so excuse me. I was wondering how you combine the separate files that I downloaded from rom-freaks.net I cant seem to find a way to play it on an emulator. |
hi,
What a game ? Try it once with the Emulator: [Link nur für registrierte und freigeschaltete Mitglieder sichtbar. Jetzt registrieren...] |
I have that emulator but i cant seem to put the files together.
Example: I downloaded Naruto Ultimate Ninja 2's files (part1-part16) But i dont know how to put them together German: Ich habe das Emulator, aber ich kippe um die Dateien zusammenzufügen scheinen. Beispiel: Ich heruntergeladen Naruto Ultimate Ninja 2-Dateien (part1-part16) aber ich weiß nicht, wie man sie zusammen |
help you need win rar to unpack it
[Link nur für registrierte und freigeschaltete Mitglieder sichtbar. Jetzt registrieren...] after you unpack an iso file. Haqve fun :T |
so ihave to unpack everything?
after that what do i do? The iso files are still seperate |
so you are better served :
[Link nur für registrierte und freigeschaltete Mitglieder sichtbar. Jetzt registrieren...] |
Alle Zeitangaben in WEZ +1. Es ist jetzt 19:17 Uhr. |